RMC
neemt het over van Connexxion.
Hebben jullie de brief gekregen met je nieuwe
vervoerspas?
Het gaat per 1 juli 2017 in. Ronald en ik zijn naar de kennismaking geweest en ze zeggen dat er niets veranderd.
Telefoonnummer blijft hetzelfde, reistijden, groepsritten en vaste ritten idem.
Wel
andere busjes.
Let
op:
Kan je als scootmobieler niet via de
trap het busje in: bel dan naar klantenservice en vraag of ze een klantdossier voor je
willen maken waarin ze aantekenen dat je het niet kan en waarom. Je valt dan
onder een bepaalde code waarmee ze automatisch inplannen welke busjes ze niet
naar je moeten sturen.
Klantkenmerken
zijn: slechthorend, kan niet praten,
angststoornis, slecht been, heeft extra tijd nodig bij overstap of overig.
Ik
val onder overig want verlamming staat er niet bij.
Je
mag dan wel met de lift de bus in. Ze noemen het ‘overstap via lift’.
Ze
gaan in de toekomst over op busjes met een lage instap, dan kan de
scootmobieler wel naar binnen rijden. Alleen het is nog niet zover. Ze weten
niet wanneer deze busjes gebruikt gaan worden. Ze hebben wel één voor de
pilot.
Bellen:
ze werken met een automatisch belsysteem via de satelliet. Als de bus in de
buurt is dat gaat er automatisch een belletje naar de klant en een bandje
zegt dat de bus er over een paar minuten is.
Veel succes en rijplezier met de nieuwe vervoerder en indien nodig veel sterkte.
Volgende blog 28-6-2017 rmc campanile herdenking |
donderdag 29 juni 2017
RMC neemt het over van Connexxion.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten